Kategorier

lördag 14 februari 2009

Torsdag

I går torsdag var jag och hälsade på dagis hela förmiddagen, traskade hemifrån strax före kl 9 på morgonen och var där runt halv 10 senast. Gick runt på alla avdelningarna och pratade med alla goa personal, är så ledsen och besviken att inte kommunal kan godkänna så jag får vara där. Alla personal och rektorn vill ha mig där, är de inte bra nog?
Men jag var där och lekte med barnen, sen fick jag äta lunch där oxå på avdelningen Fjärilen synd att Ann-Sofie var hemma med sjukt barn. Men förhoppningsvis är hon där nästa gång jag kommer och hälsar på:)
Efter lunchen som sov alla småttingar och jag fick hjälpa till att lägga några de är så roligt:D


Sen strax efter 1 kom Emelie och hämtade mig <333

Vi umgicks och tittade sen på hockey på deras nya 50 tums tv, stor som fan!
Hade skit kul!
Brynäs spöade skiten ur Linköping med 6-1, haha!!

Heja Brynäs!!

Inga kommentarer: