Kategorier

lördag 7 februari 2009

Lördag

Idag har jag bara varit hemma, legat i soffan halva dagen och tittat på Top Model Canada!
De var de enda som gick att titta på.. annars bara massa strunt som gick, varför kan de inte vara nå filmer på helgerna för?
Sen är jag besviken på tv400 att de sänder serien 24 dygnet runt, blääääääää!!!

Men nu på sen eftermiddagen var jag med mamma på Ica Maxi och handlade, var lite folk man känner där men jag gömde mig bakom hyllorna:P
Men jag hejade faktiskt Kristina, visst var jag duktig? xD tsss!

Karin är hemma hos sin mamma och bror i Göteborg så hon ska ringa mig ikväll:D De ser jag fram emot, de var så längesedan vi pratades vid nu. Och sågs för den delen, sist vi träffades var midsommar veckan förra året:( Men jag hade kul som fan då!!

Och sist men inte minst, rikta era tankar till Emelie idag.. hon behöver dom!!!

2 kommentarer:

Emelie sa...

jag är så glad att du finns..

Anonym sa...

naw