Kategorier

lördag 14 februari 2009

Lördag

Idag har jag spenderat alla hjärtans dag med mamma..
Tog hunden med mig ut på baksidan och busade lite med honom, han hade jätte roligt. Shit va galen han blev, min sötnos!
Sen ringde jag och beställde mat till oss på en Pizzeria i Barrsätra, de blev 2 sallader. Sen tog vi en promenad med hunden och hämtade.
När vi var hemma så tittade vi på Beck Pojken i glaskulan, mamma fick välja Beck film så de blev den.
Mamma ville se Melodifestivalen totalt bortkastad tid, bara skit nu för tiden.. blir värre och värre för varje år som går. De bästa med kvällens avsnitt var att den kassa programledaren nämnde BANDY så de visade typ 3 sek från en bandy match mellan Aidsbyn och Saik. <333
Mitt älskade Saik!!

Nu sitter jag här och spelar Patiens duell med världens bästa Emelie! <333

1 kommentar:

Emelie sa...

SAIK gjorde oxå mål på dom. hehehehe