Kategorier

söndag 1 februari 2009

lördag

Har haft en riktigt mysig kväll med Sara och Emelie ikväll:) Men den slutade inte riktigt som vi tänkt, Emelie skulle med sista bussen till Järbo som tydligen går 21:05. Tidigt som fan, och riktigt dåligt.. men hon missade den med några minuter för hon trodde den gick 21:10..
Ringer sina föräldrar som är hos hennes moster eller nått, kan inte komma och hämta henne.. så tokan ringer en taxi och tar taxi hem till Järbo. Tror hon fick betala typ 400kr eller nått:P
Sen går jag me Sara hem igen och vi ser en film och 22:59 rusar jag till sista 13 bussen som ska ta mig hem. Men tror du jag hinner med bussen? Fast de är så nära till busshålls platsen?!
Neeeeej jag rusar och ser bussen åka ifrån mig, skit chaffis som inte stannade fast han såg mig rusa! Men Sara och Abell är så snäll så de följer mig mer en halva vägen hem:D

Inga kommentarer: