Kategorier

söndag 22 februari 2009

Lördag

En lugn förmiddag hemma, sen började jag gå till Emelie, då ringer hon och säger att dom ska åka till Valbo så jag hängde med..
UF-företag ställde ut i Valbo ett företag hade fraktat Vanilj cola, så vi köpte en platta och delade på. Så nu har jag massa gott:D

Sen bar de av till Emelie och vi kollade hockey, Brynäs - Djurgården. Brynäs vann tillslut med 4-2 så jävla skön seger. Nu ligger Brynäs på slutspels plats. underbart!!

Emelie övertygade mig så vi åkte till Gävle och kollade på Melodifestivalen med Johan och hans kompis Peter. De var ganska trevligt..
Sen tog vi fel infart till Viken, vi fick stå i 20min i en bilkö för att de var en trafik olycka före oss. Fy fan vad de blinkade med poliser, ambulanser och brandkåren.
Vet inte vad som hänt:(

I morgon är de bandy:D

Inga kommentarer: