Kategorier

måndag 9 februari 2009

Måndag

Idag har jag varit med Emelie och hennes mamma Lena på stan, kollade lite i affärer. Hittade ett par stövlar är riktigt nöjd, extra roligt var de när de var 70% rabatt på dem, nästan gratis:D

Sen gick vi till Emelies pappas jobb och han bjöd oss på restaurang jätte mysigt, jag åt Lax gratäng. Tack så mycket Åke!

När vi ätit klart och smällt maten åkte vi till badhuset och solade, de var jätte skönt.


Sen släppte Emelie av mig hemma för jag var tvungen och rasta vovsingen..

Nu sitter jag här och dricker Vanilj Cola för jag är jätte törstig, ska snart gå till Emelie igen.

Emelie du är världens bästa vän!

4 kommentarer:

Emelie sa...

Du är världens bästa...

Anonym sa...

Roligt att du köpt nya stövlar..hehe nice att det va rea då gäller det att passa på. Gott med laxgratäng:) Syns imorgon vännen:D Kram på dig!!

Anonym sa...

vil lse bild på dom :D

Anonym sa...

Vaniljcola! Vart har du hittat den? Det är ju jättegott, men jag har inte hittat det i affär på jag vet inte hur många år!

Förresten, kanske ska presentera mig också. Vi har nämligen träffats några ggr, då min dotter Emilia går på Solgårdens förskola där du har varit några ggr :-)