Kategorier

torsdag 19 februari 2009

Sista hemma matchen

Då var sista hemma matchen gjort, denna säsong har jag missat 1 hemma match för då hade jag matförgiftning/magsjuka:( Jag missade annandags matchen, den matchen jag ville se:(

Men Saik mötte Bollnäs igår (söndag),
De var en riktig seg första halvlek och Saik gjorde första målet efter knappt 15min, efter 26 min kvitterar Bollnäs till 1-1 och sen efter några minuter gör Bollnäs 1-2. Saik spelade inte bandy, passningarna var slarviga, försvarsspelet var inte mycket att hurra om.

I andra halvleken var ungefär som första i början, men Saik gjorde 2-2 sen som de sa bakom oss så började Saik spela bandy när Magnus Murén var utvisad. Då gjorde vi 3-2 och 4-2 sen lossnade de för Saik och vi vann tillslut med 6-2.

Sjösten som var domren borde inte få döma en Saik match, han hatar verkligen Saik. Men vi vann iaf och de är huvudsaken.

Inga kommentarer: