Kategorier

torsdag 8 april 2010

Torsdag

Idag är de torsdag redan, på lördag har jag varit arbetslös i 1 månad.
Tack vare mina vänner så har jag klarat av den här månaden!

Och igår hälsade jag på jobbet, älskar att vara där! Kan inte kommunen förstå de?!
Jag lär snart höra av mig till arbetsförmedlingen hur de går med övertalningen! Vill få besked snart!

V 16 och måndag + tisdag v 17 har jag fått vikariat på dagis<33
Kajsa ska på semester, så då får jag jobba:D <33

Ikväll är de Criminal Minds igen på tv:D

Hoppas Lilla Huset på Prärien säsong 5 och 6 kommer snart, så jag har någonting att titta på. Igår blev den sorterad i Göteborg, så den kommer nog i morgon hoppas jag!

Jag har sparat de sista 2 avsnitten på Criminal Minds säsong 4, men jag ska nog kolla på dom nu! :)

Inga kommentarer: