Kategorier

onsdag 7 april 2010

Gaos

Ja du, idag har det varit jobbigt som fan!
De blev tjaffs mellan oss "tjejerna mina", de var jag och en av tjejerna som inte bråkade med varandra men sen i sin tur så bråkade vi med dom andra 2:S

När jag var på promenad med mamma så pratade jag i telefon ca 90% av tiden, inte roligt inte. Sammalnagt idag kanske jag har rint ett 40 tal samtal till 3 personer, helr jävla sjukt.
Allt på grund av en kryssning, vi löste de nästan:) De är bättre en ingen lösning alls!
Jag och hon är vän med 1 av dom, de slutade med att jag och hon stack till Gävle och bokade kryssning när vi hade den 3:e på telefon. Så de blir kryssning, ska bli så roligt:)

Men jag är helt slut efter allt tjafs..

Nu ska jag försöka sova i morgon ska jag hälsa på barnen och personalen<3

Inga kommentarer: