Kategorier

måndag 12 april 2010

måndag

Solen skiner, underbart väder men jag sitter inne:( dålig stil! Men jag är små hängig och små förkyld, vill hålla mig frisk!
Vicka v16 och kryssning helgen mellan v16 och 17! Då kan man ju inte vara sjuk!
Helen skulle komma förbi en sväng, med min påse jag glömde i hennes bil i fredags.
Vi pratade om att ta en tur till donken och dricka milkshake, får se hur de blir!

Idag kom äntligen Lilla Huset på prärien säsong 5 och 6 i min brevlåda, har fan väntat drygt 1 vecka. Så lång tid brukar inte leveranstiden ta, cdon brukar vara snabba! Men nu är den här så jag ska inte klaga, de tråkiga är att de betyder en räkning som man måste betala. Varför kan de inte vara gratis? :P

Föresten, varför blogga egentligen.. knappt någon som läser, inte heller kommenterar! Dålig stil!

3 kommentarer:

RebeccaBorgesson sa...

oj, det skulle vara från mig! // Pernilla the fucking best in the wörld :D HAHAHAHAH inloggad på fel ;D

PANGESSS

RebeccaBorgesson sa...

Rebecca säger : DET ÄR JU HON! HON SOM VAR HÄR! .... GUNILLA!

Wiicky sa...

jag känner samma grej. Men jag skriver ur mig lite då och då när det är för mycket där uppe :S Men jag läser :) Dålig på att kommentera bara :S