Kategorier

söndag 11 april 2010

Söndag

Skönt att inte ha någonting inplanerat idag!
Solen skiner så de blir en lång promenad i solen med stavarna, sommaren närmar sig så de är lika bra att börja nu för att komma i form:P

Jag har satt upp ett mål, men jag kan börja med promenader när de inte går en att börja jogga i slingan en. För kladdigt där en.

Nu var det längesedan jag lyssnade på LeAnn Rimes, så justnu lyssnar jag på henne! :)

Igår gjorde jag mitt första halsband helt själv, är så stolt! Lägger in en bild på bloggen sen när jag orkar :P

Blir nog sittandes framför sims en stund idag, om inte Carlsson hör av sig att hon vill ses. Om hon inte hade kvällspasset idag, men jag tror de var fm.
Om hon orkar vill säga:P hehe!

Är så sugen att bowla, någon som vill Bowla med mig? :)

Inga kommentarer: