Kategorier

torsdag 11 mars 2010

Torsdag

Idag förljde min ängel Emelie N med mig till Arbetsförmedlingen, för jag skulle återanmäla mig som arbetslös. Fick träffa en arbetsförmedlare som var ingen mindre en bandy legenden Niklas Spångberg:) Han var jätte bra och lyssnade verkligen och han skulle sätta fart på min nya förmedlare. Få se här, de blir min 2:a på 1 vecka :S Ska de verkligen få vara såhär?

Jag vill ha tillbaka EVA!!!

aja, men nyss beställde jag kort för jag fick ett erbjudande från Fuji direkt. Sen beställde jag Criminal Minds säsong 4 som jag väntat på såååååååå länge och Luftslottet som sprängdes på cdon.com. Snart har jag alla 3 filmerna:)

Ikväll ska jag på bandy med Emelie D, de som på den gamla goda tiden! Men nu är de inomhus i nya hallen :(
Bandy ska spelas ute på Vallen, annars blir de ingen riktig bandy:(

Ska inte klaga!!

Saik Bandy<333

Inga kommentarer: