Kategorier

fredag 26 mars 2010

Fredag

Idag är de fredag, var till Arbetsförmedlingen på fm. Blev inte så mkt klokare mer en att pengar och åter pengar är de som saknas för att jag ska få komma tillbaka på Solgården och jobba igen. Men jag hoppas att Steve kan fjäska för Janne så han går med på en förlängning! Isåfall är min sommar räddad, då har jag sommarjobb!

aja, ska äta någonting sen ska jag svänga förbi maxi och köpa frimärken och äntligen posta arbetsgivarintyg och massa papper som ska till facket.
Sen blir de Carlsson, ska titta med henne på finalen i Lets Dance. Inte för att de spelar mig någon roll har inte sett någonting xD men jag gör de för hennes skull! Snällt va?

Blev ingenting att träffa Carlsson igår, hon fick jobba.

aja, nu ska jag äta nått!

Hejsvejs!

Inga kommentarer: