Kategorier

tisdag 23 mars 2010

tisdag

Idag är de visst tisdag, har tappat greppet om dagarna är helt dagvild nu när jag bara är hemma :(
Men i morgon ska jag hälsa på Solis :D <3
Ska följa med när barnen ska åka skridskor, kan inte åka själv för min tatuering är inte läkt.
Nu börjar de sista överflödiga färgen att lossna, bladen och skälken har färgen släppt men nu är det rosen kvar som släpper :)

Aja, men i morgon blir det en halvdag med barnen <3
Tänkte vara där vid halv 9 xD Så fort jag bara kan, ikväll kommer de vara lätt att komma isäng och jag kommer kliva upp direkt när klockan ringer, kommer direkt i rutinerna på morgonen som jag hade när jag jobbade!

Tänkte bjuda fjärilsbarnen på glass, får se vad jag hittar för glass när ja ska med mammi och handla på maxi senare idag!

Jag saknar er alla goa kollegor och alla underbara barn<333

Inga kommentarer: