Kategorier

måndag 29 mars 2010

helgen

Har inte riktigt haft tid och skriva blogg i helgen, brudarna drog med mig ut så jag har varit med dom :D

I fredags var jag med Carlsson och vi såg finalen på Lets Dance, såg den för hennes skull:P
Hade jätte roligt xD

Lördags: Fyllde Helen 23 år, grattis gumman! Så brudarna åkte till henne och firade, de blev fullt hus:S 25 personer i hennes vardagsrum, de blev trångt och lite panik artat. Men jag, Carlsson och memelie satt bra i soffan:) Tur att jag hade flickorna där!

Söndags: I lördags bestämde vi att vi skulle till Valbo på söndag, så Helen skulle ringa när hon visste ungefär när hon skulle åka. Men problemet var bara att hon ringde typ 10min innan hon åkte från Hofors till Sandviken. Fick stressa som fan för att hinna bli klar xD
Tyvärr så kunde inte Memelie följa med:( Och Carlsson vat hos frissan, så de blev jag och Helen som åkte in. Hade jätte roligt, retades lite med helen:P haha xD
Vid halv 3 kom Carlsson in till Valbo, då hade vi varit där sen 1 typ:P
Jag hade redan hunnit shoppa!
De blev en ny tröja (som helen tvingade mig att köpa :P) , Rosa nakelack och en cd skiva. Helen och Carlsson skrattade med jag älskar den skivan, köpte Caroline Af Ugglas skriva Så gör jag det igen. Hon skriver helt otroliga texter..

Inga kommentarer: