Kategorier

fredag 8 maj 2009

min semester

Hos Pernilla i Lundsbrunn blev de inte så mkt bloggskrivande men jag hade jätte skoj med dig sötnöt<33
Vi gjorde ganska mkt, blev en hel del alkohol på sista april xD haha men de ska vi inte tala om, eller hur? speciellt inte filmerna xD haha som vi såg och sen raderade direkt..
Sen har vi badat oxå i Vänern, kallt var de men skönt! :) Vill du se bild bevis får du kolla in Pernillas bilddagbok eller min egen:P

Charlie är snällast, Hugo är helt klart sötast och "Pippi" är cool..
Trisse och Cornelia är så söta så..

Pernilla min lilla sötnos jag saknar diiig<3


Hos Wiicky i Kristinehamn har jag skrivit massa bloggar om, så de tänker jag inte skriva så mkt om förutom att jag saknar diiiiiiiig<3
Och att hennes mormor och hennes mamma är skit grymma!
Och att hennes mormor är skit bra på att bowla för de gjorde vi min sista dag hos henne!

2 kommentarer:

Wiicky sa...

hehe saknar dig med ^^ Tror nog min soffa saknar dig med, har inte frågat men får nog göra det ;)

Anonym sa...

hade säkert blivit mer bloggande hemma hos mig om jag haft internet du ;) haha :D saknar dig med <3