Kategorier

måndag 4 maj 2009

Kristinehamn sista hela dagen:(

vi pratade bort typ halva natten efter vi sagt godnatt:P Jag tror vi sa godnatt 5 grg minst.. xD
Igår såg vi Harry Potter och Fenixorden och X-man 1 :)
Bra filmer..

I morse kom Ida kl 07:00 men då sov jag xD för vi somnade typ 5 eller nått på morgonen..
Så idag är man lite mör.. kom upp halv 10.. motvilligt xD

Men idag har vi iaf varit hos Wiickys föräldrar, hennes mamma är as cool.. Wiicky funderar varför men de kan jag inte svara på, tycker bara de:P
De var skit roligt och träffa Ida förresten, hon är en grymm prick!

Sen började vi se X-man 2 och Wiicky öppnade en chips påse och gjorde en äcklig upptäckt.. hon hittade nått friterat som inte ska vara där.. de ser ut som ett kryp med lååånga sprön.. ser ut som typ en nattfjäril eller någonting.. ska ringa företaget i morgon.
Sen kom vi av oss i filmen så vi provade hennes balklänning som är riktigt fiiiin:)
Ska väll se fortsättningen av filmen efter CSI <33333333333

Nej nu ska jag umgås, för i morgon kväll är de hemfärd:(
JAG VILL INTE!!! :'(

2 kommentarer:

Anonym sa...

ringde ni till OLW sen ellr? :O

Wiicky sa...

Aw, det var jätte kul att ha dig här ju :) Hoppas det blir fler gånger <3 :)