Kategorier

söndag 24 maj 2009

besök:)

Fredag: Jobbade jag, var de lung dag. Hade 3 barn så de var skönt att avsluta veckan så:)
Sen hann jag komma hem och se lite på tv innan dom kom.
Farmor och Faster dök upp redan vid starx före 17 tror jag.. Så vi umgicks på kvällen och tittade lite på tv:)

Lördag: Rinde Emelie D och Oskar och frågade om jag ville följa med till Högbo och spela mini golf och sen äta picknick. först ska jag nej men ångrade mig ganska fort efter att ha diskuterat de med farmor, faster och mamma:) Innan vi åkte iväg så han jag baka, blev Knäck kakor och Mörk rosa/röd kokkos toppar. De var jätte mysigt i Högbo, Jennifer följde oxå med:) Vädret kunde ha varit bättre, först åskade de med några blixtrar :S Men när vi nästan var klar som kom regnet.. skönt att de kom då och inte undertiden vi spelade och picknickade xD

På kvällen hemma så åt vi god mat, sen spelade vi Vem vill Bli Miljonär, har de som dvd spel. Jätte roligt:) Först gick de riktigt bra men sen gick de inte lika bra:P haha
Min syster som hos i mitt rum hela helgen, de var roligt att få umgås med henne oxå <3

Söndag: Umgicks jag och sen lagade jag mat, känner mig duktig:D Fick lite hjälp av min Faster.. men hon gav mig mest råd och tips! Sen åkte dom hem vid 1 tiden :'(

1 kommentar:

Anonym sa...

låter som en mysig helg gummsan. <3