Kategorier

söndag 31 maj 2009

Min helg

Fredag: Kom syster och mötte mig vid jobbet så vi for ner på stan och kikade. Jag köpte en kjol och en tröja på Kappahl tro de eller ej:P
Mot kvällningen åkte vi med pappa och brorsan in till Gävle så vi gick där och kikade.. hittade en klänning/lång tunika på Stadium och systeryster köpte en klänning/långt linne på Indiska. Hon fick ett tillgådo kvitto av faster för hon ville inte ha en kjol hon fått.

Lördag: På stan med Sara och Emelie N, Carlsson hängde på hon oxå.. Sara och jag drack massa medans småttingarna stod och tittade på bilarna xD haha.
Sara och jag hade skit kul och röjjde stan;) Spanade på grabbar och skrattade en hel del:P hehe
Träffade lite arbetskollegor på stan men tyvärr ingen Anna:( Hade varit skojj och träffa henne där.. Kvällen hade varit den bästa om jag inte fått sån ryslig skoskav :( Ont som satan, har sår på båda stortåna :(
haha, undra vad Petra och Elisabeth ska säga på måndag xD haha, får nog heta fyllsnöre eller nått sånt:P haha, men de kan jag ta:P

Söndag: Morsdag, grattis mammsi<3 style="color: rgb(255, 0, 0);">Saik Bandy för alltid i mitt hjärta<33

1 kommentar:

Anonym sa...

Grattis till din mamma! och hoppas din skoskav går över din lilla fyllekaja :* <3