Kategorier

måndag 3 januari 2011

nyårs helgen

Eftersom jag har fått klagomål på mina inlägg att dom är för korta men jag är ingen skriv person direkt när de gäller bloggar.

Men som rubriken är nyår så lär jag väll skriva om den!
Var i Järbo och firade nyår med Emelie och Carlsson, hade jätte rolig nyårsafton.. snöar som satan så nå bra bilder när vi var ute och smällde smällare är de inge tal om. Fick med snön som faller i stället xD haha
Vi kom i säng vid halv 4 tiden och skulle upp tidigt för Carlsson var tvungen och ta 10 bussen hem på morgonen:( För hon skulle jobba eftermiddag! Stackars henne hon var så jävla trött:P
Jag och Emelie följde med henne till bussen så snälla som vi är..:) när vi kom tillbaka blev de frukost och sen sova igen:P vaknade ofrvilligt kl 2 när klockan ringde.. resten av dagen spenderade vi framför tv:n och kollade på massa filmer..
Skriver om dom någon annan gång!
Men Emelie ville att jag skulle stanna så jag sov kvar 1 natt till..:) Kom i säng vid halv 3.. vi var så trötta! I morse ringde klockan vid 11, men vi somnade om och tvingade oss att vakna när klockan ringde igen 12.. kom upp ur sängen vid 1 kanske xD men vi var vakna men såå trött!! Kollade på filmer hela dagen och sen blev de datorn en stund innan vi fick springa till bussen xD Tiden glömde vi bort xD Men jag hann! :)

Tack Emelie för en underbar helg<3 Och tack Carlsson för en jätte rolig nyårsafton<3

Inga kommentarer: