Kategorier

lördag 29 januari 2011

hm

Nu var de ett tag sedan jag skrev någonting vettigt på bloggen..
hm.. vad har jag gjort de senaste dagarna?

Har inte skrivit på länge såg jag.. men i fredags (förra veckan) åkte jag och Sara till Järbo och umgicks med Emelie och den dagen så gjorde jag klar min tatuering på fm:D Så nu är den äntligen klar:D:D
Annars dom andra dagarna har ja typ bara gått ut med Lissie och sen varit hemma.. spenderat de senaste dagarna vid datorn och spelat Sims 3 "Kvällsnöjen" Så jävla roligt:D

Justja hur fan kunde jag glömma att jag tog en fika med Helen bruden?! De var mysis och träffa henne igen, var länge sedan:(

I går (torsdag) messade min älskade gullunge Emma och frågade om jag ville sova med henne hos hennes pappa. Emma är i Viken tydligen:P hihi.. så jag träffade henne vid 23 igår kväll! Var såå roligt och träffa dig igen älskade vän<3<3 Så jag sov där, enligt Emma så skulle hennes pappa ha en jätte stor dubbel säng! Men de var inte de xD De var en extra bred enkel säng, gick de med:P Förutom att Emma tog all plats xD haha! Min gull skrutt<3

Idag fredag vaknade vi av telefonen för hennes sambo ringde 8 på morgonen xD haha! När dom pratat klart så fjäskade Emma för sin syster Fia. Så vi gick till henne för hon lagade frukost åt oss:D Våfflor, lyx frukost! Tack Fia!!

På söndag fyller Morfar år, så jag, Mamma, Brorsan och Hunden ska dit på fika:) 76 år blir Morfar!
Nu orkar jag inte skriva mera, mina ögon går i kors så de är dags och sova..

Natti Natti!

1 kommentar:

Anonym sa...

hahahahahah! jag läste " nu orkar jag inte skriva mer, kors i taket " xD aahhhhhhhhhh