Kategorier

tisdag 7 september 2010

tisdag

Inte blev de nå studiebesök idag heller, min arbetsförmedlare är sjuk:(
Men i stället blev de 6 km stavgång, känner mig så jävla duktig! Min motion är inte slut en på ett tag, ska snart cykla till Carlsson där blir de ytterligare någon km. Sen ska jag med henne till stallet och dit är de kanske 3 km eller någonting liknande sen ska jag hem med. Så ikväll när jag kommer hem har jag nog gått och cyklat 1,5 mil eller någonting liknande *pust*
Jag vet någon som kommer vara helt slut i morgon xD haha!

Nej nu ska jag snart ge mig iväg, ska svänga förbi maxi och posta 2 veckors stämpling till A-kassan!

Justnu lever jag på mina sparpengar, fick ingen stämpling förra månaden för jag var sen och skicka in:S igår hade jag 36kr på kontot:(

Inga kommentarer: