Kategorier

onsdag 1 september 2010

tjolahopp

Vet inte riktigt vad jag ska skriva men de var ett tag sedan de var ett ordentligt inlägg här.
Fikade med skruttorna Johanna och Carlsson idag:) <3
Ikväll hängde jag med Carlsson till stallet hon red, hon fick Siona. Snäll tjej de, men seg utan piska:P Låter elakt, men hon behövde bara hålla i den för att tjejen skulle få rejäl fart!
Nu sitter jag och lyssnar på musik och spelar på Facebook!

Justja tidigare idag var jag lite hundvakt åt grannhunden Molly, söt hon! Hade lovat att ta en promenad med henne vid lunch idag. Blev 1 timmes rask promenad, jag hade gärna gått längre men Molly är lat och inte van med långa promenader:P
Var mysigt:)

Nej nu är de dags och sussa!

Natti alla!

1 kommentar:

Anonym sa...

Jätte roligt att du följde med dig till stalllet :) ja Siona va rejält seg men när jag fick spöt så vart den en himla skillnad:) Behövde bara hålla i det:P Snart ska jag göra mig klar o åka till jobbe:) Hoppas du snart får jobba också gumman:D Kram på dig