Kategorier

tisdag 7 september 2010

tidsfördriv

SAKER SOM DU ÄR JUST NU:
[ ] kär
[ ] glad
[X] trött
[X] uttråkad
[X] irriterad
[ ] ledsen
[X] förvirrad
[ ] sårad
[X] olyckligt kär

RANDOM STUFF:
Någon/några som förstår dig: Percy<3
Någon som du längtar efter: Emma
Något som du längtar efter: Torsdag:P

Någon som du hatar: Tänker inte nämna några namn
Vem kramade du senast: Carlsson
Vem kysste du senast kysste: hm..
Vem ringde dej senast: Carlsson
Vem ringde du senast: Min lille bror
Har du några kärleksproblem: Absolut, vem har inte de?
Har du ätit något idag: japp
Har du gråtit idag: Nej
Har du skrattat idag: Japps

JAG:
Är singel: Jao
Saknar någon just nu: Ja
Är rädd för att bli övergiven: Ja
Svär ofta: Japp
Sjunger i duschen: Ibland, beror på vad de är för låt på radion
Morgonperson: nej xD
Är kär i kärleken: ?
Skrattar åt mina egna skämt: Oftast xD
Vill ha barn: Ja!
Skulle göra plastikoperation om det skulle vara ofarligt: JA!

HAR DU:
Glasögon/linser: Nej
Piercingar: 4 i öronen och 1 i naveln
Syskon: 2
Pojk/flickvän: Nej
Jobb: Timvikarie på en förskola
För många vänner: Nej
Rymt hemifrån någon gång: Inte vad jag minns
Färgat håret: Klart
Bra självförtroende: Nej.
Sagt "jag älskar dig" till någon: Ja
Varit kär: Ja
Dumpat någon: Nej.
Brutit ett ben någon; gång: Spricka i handleden
Ljugit om var jag är för mina föräldrar: hm
Somnat gråtande: Ja

BRUKAR DU:

Titta dej själv i spegel: Nej
Ha ångest: Händer
Drömma mardrömmar: Inte ofta
Klä dig i svart: Ja
Hata folk: Beror på..
Lita på folk: sällan

Inga kommentarer: