Kategorier

torsdag 23 juli 2009

Torsdag

Idag är jag totalt slut, för första gången när jag har kommit hem från jobbet så sov jag 1 timme för jag var totalt slut.

Jag har så ont i kroppen, vet inte varför:(
Skulle ha varit hos Emelie nu, men jag tackade nej för att jag inte orkar :(

Hade jag inte varit såhär så hade jag gått..

Justnu är jag såååå glad!! Dels för i morgon lunch ;)

Sen så vet jag vad jag kommer få när jag fyller år!!! Jag är såååå överlycklig över de jag ska få så nu hoppas jag de blir oktober snart :D:D
Om jag har tur kanske jag får någonting i förskott;)

Men de jag skrev förut så har faktist Morfar ringt mamma och bett om ursäkt bakom mormors rygg. Strångt av honom! Jag menar inte att jag inte älskar dom, de klart jag gör. Men vem vill ha en sån här relation till sin mormor och morfar?! Säkerligen ingen, men om man inte är insatt i de så är de svårt att förstå hur mkt mormor sårar mig och andra.

Nej nu ska jag vara glad, ska försöka vara de resten av kvällen.. hoppas jag lyckas!

Ledig nu :D Börjar igen på tisdag, skönt med 2 extra lediga dagar!!

I morgon fyller pappa år, Grattis pappa:)

Inga kommentarer: