Kategorier

fredag 10 juli 2009

Länge sedan

Nu var det ett tagsedan jag skrev, men jag kämpar på.
Njuter av mina 2 semester dagar som snart är slut.. men jag har helgen kvar oxå:) Den ska jag spendera med Carlsson, ska sova hos henne hela helgen:) Skönt att komma iväg men samtidigt är de i viken xD men endå!

Det är mycket som händer runt om kring men de är som de är.. bara att kämpa på!

Igår var jag med tjurskalle och morfar och käkade på Oden, ska inte säga att de var trevligt. Den kärringen kan verkligen få en att må dåligt. Tyvärr är det min mormor som jag älskar så otroligt mycket, men hon är knepig. Inte som alla andra mormodrar ska vara. Önskar att hon var som min Farmor, Farmor är verkligen det bästa jag har! Henne älskar jag så otroligt mycket, pratade med henne i telefon idag. Hon är så go, jag tackade för brevet hon skickade till mig och mina syskon. Hon är verkligen givmild, hon ger allt hon kan. Idag fick vi 20kr på posten! :)
Skillnad på mormor, hon är snål som fan! Nej nu ska jag inte prata illa om mormor, men ibland kan hon vara jätte trevlig men som sagt hon är mest sur tyvärr:( Det gör en ledsen när man försöker vara trevlig så får man bara massa elakheter tillbaka. Hon sa t.e.x "vad tjock du har blivit" sen bjöd dom mig på lunch och då sa hon "Du verkar ta för givet att vi ska bjuda dig".

Men jag försöker att inte ta åt mig och tänka på mitt underbara jobb, alla underbara kollegor och alla underbara barn! Jag tror inte dom riktigt förstår hur mkt jag älskar att vara där, det enda stället i hela världen jag är jätte jätte.. och mera jätte glad! hehe.

Nej nu ska jag packa mina saker och sen käka tacos innan jag cyklar till Carlsson.

Kram från lilla mig!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Ser inte så bra ut det du skriver om din mormor

Wiicky sa...

nej men :(
Vad dumt att hon är sån då. Så ska inte en mormor vara ju :(

Men det är bra att du är glad över att få jobba ^^ Förresten, fin din sida har blivit :)