Kategorier

lördag 18 juli 2009

Love!

För att växla lite så tänkte jag skriva några rader på engelska, hoppas att de är några från Facebook som spanar in min blogg!

Like everyday i sit here with my computter and lisen to Brad Paisley! To day it's good wether the sun is shining and the sky are blue.
tonight, a friend come here and we should look at some movies. One of them are is Beck.

(sorry my bad english)

Hahaha ni sitter säkert hemma och skrattar åt min dåliga engelska, men jag orkar inte riktigt bry mig för solen skiner och jag ska snart sticka ut på baksidan och sola. Väntar på att solen ska vrida på sig så jag får sol på mig.. ingen idé att sola i skuggan finns ingen mening.
Förhoppningsvis ska jag en stund till Emelie och bada i hennes stora pool! Sen ikväll kommer Carlsson, vi ska kolla på sista Beck filmen "I Guds namn".

Nej nu ska jag bara lyssna klart på "Ticks" sen ska jag ut i solen!


Here's one of my favorite songs by Brad Paisley

1 kommentar:

Malin sa...

Nääää jag skrattar inte. :D