Kategorier

fredag 6 mars 2009

Torsdag

I förmiddags var jag till Kr och pratade lite, sen träffade jag på Carlsson och jag åt korv med mos på Selmas. Hade bara 30min mellan Kr och Eva.. sen var jag till Arbetsförmedlingen för Eva hade ordnat ett möte med en kommun prisse. När jag var klar på arbetsförmedlingen väntade jag på Emelie för hon hade lovat och hämta mig:) Vilken tur man kan ha, tack! <3
Sen var hon så snäll så vi svängde förbi dagiset, mitt jobb:) Berättade för personalen att jag ska börja där, alla blev så glada. Eva en arbetskollega hoppade runt och tjoade hon är så cool!
Resten av kvällen umgicks jag med Emelie och vi svängde runt typ flera timmar sammalagt för Emelie skulle köra hennes brorsa och hans sambo till Gävle. Så de blev massa timmar i bilen..
Först från Viken till deras hus i Storvik sen från storvik till Gävle.. från Gävle hem till mig och käka (med undantag en insväng till Maxi i Gävle och strosade lite) Sen från mig till Emelie sen direkt när hockey matchen åka tillbaka till Gävle och köra hennes brorsa som var full xD haha jag tyckte de var skit kul men ja tror inte Emelie tyckte de:P hehe
Sen hem till dom i Storvik och vi stannade där en stund för deras son William var vaken, han är såå jävla sööööt!!

Och slutligen från Storvik och sen till mig och släppte av mig:) Slapp jag gå från Emelie sen i Vallhov :)

Tack Emelie för en underbar dag! <3

Inga kommentarer: