Kategorier

söndag 22 mars 2009

Min helg

Fredag: Var jag med Emelie efter jobbet och vi drack några cider och tittade på Lets Dance.
Sen hade vi roligt när Emelie kom på "Vi tager vad man haver" haha xD Jag tyckte de var gott men de tyckte inte Emelie:P haha

Lördag: Träffade jag Emelie igen och vi kollade på filmen Rallybrudar sen blev de SM finalen i bandy och de var rättvist att Västerås vann!! För jag hatar Edsbyn och kommer alltid att göra de. När finalen var slut tog vi en 1½timmes promenad och pratade lite.. jag passade på att ringa Wiicky var jätte roligt och prata lite med henne:) De hände inte så mkt mer en att vi såg Robinson kl 8 och sen när de var slut kollade vi på CSI Miami för jag ville de:)

Söndag: Idag ska jag umgås med Carlsson, tror vi ska ta oss en promenad och sen spela kort och Yatzy.

3 kommentarer:

Anonym sa...

låter trevligt du

Wiicky sa...

Det var jätte trevligt att prata med dig med ^^

Anonym sa...

Tjosan! :) Jag har bytt blogg till http://maaylino.blogg.se och kommer nog inte använda den andra mer. bara så du vet! :D