Kategorier

lördag 28 mars 2009

Ett tack och ett förlåt!

Ett stort tack till Emelie för att hon finns där för mig i vått och torrt, en av få jag litar på och jag skulle inte klara mig utan dig!! Du är världens bästa vän!
Tack för att du försökte finnas för mig där igår och förlåt att jag byter ämne hela tiden.
Vi har så många minnen du och jag, men de starkaste minnet är våran Turkiet resa för 2 somrar sedan.
Besök gärna hennes blogg klicka här!


Och nu vill jag säga förlåt till gänget att jag inte kom igår och ni kommer nog aldrig få höra den riktiga sanningen! Men jag hade verkligen sett fram emot din inflyttningsfest, förlåt igen!
Men tro inte att jag inte glömt dig för de, jag har kommit på hur jag ska gratulera dig!

Nu kommer jag inte på nått mer att skriva.. men kommentera gärna!

2 kommentarer:

Anonym sa...

<33333333333

Emelie sa...

Jag finns alltid för dig min vän.<3