Kategorier

måndag 19 december 2011

mitt 2011

- Gjorde du något i år som du aldrig har gjort förut?
- BRAD PAISLEY KONSERT! <3<3<3

- Dog någon som stod dig nära?
- Nej!

- Vilka länder besökte du?
- Inga tyvärr

- Är det något du saknar 2011 som du vill ha  2012?
 - Kärlek!


- Vilket datum från 2011 kommer du alltid att minnas?
- 24 augusti <3


- Största misstaget?
- Japp!

- Har du varit sjuk eller skadat dig?
-  Sjuk & skadat mig.

- Bästa köpet?
  - Brad Paisley konsert biljett och Brad Paisley-T-shirtar <3

- Vad spenderade du mest pengar på?
- Hm!  Dvd boxar, filmer och konsert biljett


- Gjorde någonting dig riktigt glad?

- Brad Paisley konsert SÅKLART!!!

- Vilka låtar kommer alltid påminna dig om  2011?
-  Hm.. svårt.. med konsert sångerna, kommer jag alltid minnas!


- Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
-  Svårt de där.. ungefär lika


- Vad önskar du att du gjort mer?
  - Rest mera och träffat massa folk som bor en bit i från mig!

- Vad önskar du att du gjort mindre?
- Stannat hemma

- Hur tillbringade du midsommarafton?
  - De minns jag faktiskt inte xD

- Blev du kär i sommar?-

- Inte mer en vanligt

- Hur många förhållanden?
- O

- Favoritprogram på TV?
- Criminal Minds och NCIS


- Bästa boken du läste i år?
- Lotta Thells böcker

- Största musikaliska upptäckten?

- Hm!

- Något du önskade och fick?
- Brad Paisley konsert :D

- Något du önskade dig men inte fick?
- Självklart :(

- Vad gjorde du på första dagen på nya året?
 - Var i Järbo hos Emelie

- Finns det något som skulle gjort ditt år bättre?
 - Kärlek

-Hur skulle du beskriva din stil 2011?
  - Bekvämt

- Vad fick dig att må bra?
  - Konsert :D

- Vem saknade du?
 -  Mina vänner som inte bor i min närhet <3

- De bästa nya människorna du träffade?
 - Ingen aning


-Årets sötaste?
  - Brad Paisley som alltid <3

- årets hetaste?
- Brad Paisley så klar*

- årets största kärlek?
- Nix

- Årets besvikelse?
  - Arbetslös hela sommaren

- Årets bästa?
  - Konserten :D

Inga kommentarer: