Kategorier

tisdag 6 december 2011

Ask for an item

rolig rubrik igen, datorn valde :P haha!
Idag har jag haft soft lektion, skönt!
Sen blev de stress.. hem och äta och ta sig till badhuset på 1 timme.. kidsen har simskola å sen var de stressa med Inger till 5:orna och ha bild. Vi kommer till skolan med 2 A när bilden ska börja.. STRESS!!
Efter bilden stressade jag till mamma hon satt i bilen och väntade.. åkte med henne ner på stan och gjorde ett besök på bibblan (stavning?)
Men nu har jag 5 böcker om Mårtensafton varav 3 som är bra! När jag kom hem så pluggade jag lite granna, men var helt slut efter dagen:P
Släpa med alla böcker till jobbet i morgon och plugga när ungarna har slutat!
Ska som sagt göra en Power Point presentation om Mårtensafton på engelska och redovisa i ca 40 min:S HJÄLP!!! Ska höra om jag kanske kan få redovisa för Yann bara (min lärare). Men de är ju B kurs så de går han nog inte med på..

Nej nu ska jag borsta tänderna och sussa!

Dagens favoritlåt är som alltid Brad Paisley - Whiskey Lullaby!

Inga kommentarer: