Kategorier

torsdag 24 februari 2011

Crazy onsdag!!

Gårdagen var helt crazy:S
Gick ut med Lissie 2 grg, tog bussen ner på stan och fixade brynen och vaxade öerläppen på Bellissima.
Tog en fika med Carlsson och gick runt å kollade lite i affärer.. märkte sen att de blev stressigt med packningen å allt när jag kom hem. Men smtidigt var de bra att jag tog den, för våran bil pajjade totalt så den åkte med bärgare till verkstaden:( Träffade en granne och erbjöd sig att skjutsa mig till bussen, såå otroligt snällt! <33
När jag kommer hem ska jag köpa en blomma åt dom.. hoppas bilen är lagad tills på lördag när jag kommer hem.. annars vettifan hur jag ska ta mig hem från resecentrum. SGS bussen kommer in 10min efter bussarna gått.. sen tror jag att jag måste vänta 1 timme på nästa buss:S får ta taxi eller fråga grannen snällt (a). Men vi får se hur de blir..

bajj bajj

Inga kommentarer: