Kategorier

fredag 26 november 2010

mysko dröm

Var några dagar sedan jag skrev här, kom precis och tänka på min konstiga dröm jag hade i natt!
Självklart handlade de om att du kom krypande tillbaka och att vi skulle bli vänner igen! På dig lät de precis som att allt inte hade hänt. De konstiga av allt var att vi var på en båt xD haha! Mysko! Men jag var så elak mot dig, mohahaha! De förtjänar du, önskar att jag kunde säga så i verkligheten med! Alla minnen och allt roligt vi haft kommer krypande i bland och jag inser hur mkt jag egentligen saknar dig! Men du har sårat mig, för de borde jag hata dig! Men jag är för snäll så ja kan inte hata någon!

Ursäkta om jag upprepar samma saker i bland, men jag försöker skriva de jag tänker på för tillfället! Och jag är nästan säker på att den som de här gäller fortfarande läser min blogg!

jaja, what ever!

Idag snöar de som fan iaf, har säkerligen kommer 5-6 cm snö idag! Pös snö! Älskar de!! Lätt snö!
Min älskade hund är så söt, han älskar puder snö. Han hoppar och springer, önskar att han kunde vara mer lydig så man kunde ha honom lös! Men men!

1 kommentar:

Wiicky sa...

Inte roligt med sånt folk :( Hoppas det blir bättre!