Kategorier

fredag 2 juli 2010

2 juli

Var några dagar sedan jag skrev, men jag tycker de är onödigt eftersom ingen kommenterar. Men jag lär väll skriva endå, en viss Pernilla min sötis tycker att jag ska skriva men då fan får du se till att kommentera med<3

Idag ska jag fortsätta städa, har bokylla som behöver dammas men de orkar jag inte xD haha:P

Senare idag ska jag träffa Carlsson, vi ska se fotbolls VM:)
Innan dess ska jag ner på stan och köpa vita leggins och besöka bolaget!

Blir förfest hos mig i morgon:) Nej nu ska jag byta om och åka till Maxi och handla med mor!

Kram

3 kommentarer:

Anonym sa...

hahaha, jag är även anonym. xD

Anonym sa...

jag brukar ju kommentera :( du är som en snigel på mitt vänstra lår, man vill bara åt dig med en ..... håv!

Wiicky sa...

jag skriver kommentar ibland :P och jag vill med att du förtsätter att skriva ju ^^