Kategorier

tisdag 29 juni 2010

tisdag

Idag har jag varit och hälsat på jobbet, när jag kom dit blev jag ledsen för de var några barn som han sluta. Som jag inte sagt hejdå till, men som tur är går han lilla syster kvar:D Sen är de några till, men jag stöter nog på dom tids nog! Viken är inte direkt stor.. men endå stor xD haha. Var på jobbet hela dagen typ:P hihi, gud vad jag älskar och vara där! Vad skulle jag göra utan er?<3
Blir så glad när barnen springer i mot en och ropar ANGELICA!! De värmer och gör så man håller humöret uppe hela dagen!


Lägger in musik på min mp3, blir tjej fest här på lördag.. tänkte lägga in lite 90 tals musik som vi kan digga till:P haha!
Dom måste gilla 90 talet xD Har massa annat med, som ligger på mp3:n.
Har ALLA Brad Paisley skivor där<3 I LOVE HIM<3

Inga kommentarer: