Kategorier

torsdag 20 maj 2010

Torsdag

Är de torsdag redan? :S Vart har veckan tagit vägen?

Igår blev det av, äntligen:D

Har blivit bjuden på tjej fest, funderar om jag ska tacka ja eller inte. Men jag tror de kan bli roligt:D Så de lutar åt ett ja!
Ska messa Anna senare och höra hur många dagar till jag har att bestämma mig:P haha!

Ska käka lunch strax, sen blir att hoppa in i duschen sen blir de en cykeltur ner på stan. Måste köpa bakteriedödande munvatten:/

Fick åka akut till tandkäkaren i går:(
Har en ganska stor hård knöl i munnen :S De visar sig att jag har en vass visdoms tand som skapat en bula som jag sen bitit på omedvetet! De gör ont som satan!
Har fått en salva ja ska smörja men de är ganska svårt att smörja när de är blött xD
Men jag försöker så gott jag kan!

Nej nu är de dags för lunch!

Hej svejs!

Inga kommentarer: