Kategorier

fredag 21 maj 2010

Torsdag och idag!

I går var de fuktigt, klibbigt och äckligt :S Men de var varmt, så jag cyklade ner på stan, målet var Apoteket men istället träffade Johanna, Felicia och Ronja! :)De var jätte roligt, fick sällskap in på apoteket sen blev de isglass. Svalkande och gott de klibbiga vädret:) Efter någon timme kom Daniel och jag skyndade mig hem. De började bli svart på himlen. Halv vägs hem började de mullra, jävlar villken fart jag fick hem:P
Hade hunnit varit hemma en stund innan de kom världens åskväder, gillar åska men då ska jag vara inne:P

Idag Fuktigt och klibbigt idag med, hatar de här! Ge mig VINTER!!! Men idag regnar de, funderar på att ge mig ut med stavarna senare med regnjacka. Men de blir så klibbigt:S Bläää!!!
Annars har jag inte gjort så mkt idag!

I morgon blir de Furuvik, syskonen ska med iaf.. mamma är sur så jag vet inte om de blir hon eller pappa som åker med..

Inga kommentarer: