Kategorier

torsdag 11 februari 2010

Tuff vecka!

Visseligen är inte veckan slut en, men de har varit en jobbig och stressig vecka.
Vi har varit 1 personal kort hela veckan :(

Men herregud villken dag de var i tisdags, de var stressigt som bara fan. Hade bestämmt att vi skulle gå med barnen till skridskoplanen i Vallhov, men tisdagar är ingen bra utflycktsdag. De var jag och Vickis till frukosten och Kajsa kom till halv 10, fast hon egentligen skulle börja 10:30 för hon skulle jobba långskift och stänga 18:30. Aja, men vi kom iaf tillbaka 12:00 och vickis slutar då. Så alla 19 barnen skulle käka så jag och Kajsa blev ensam hela eftermiddagen. De var stressigt men de gick bra.

Igår var vickis sjuk som tur var så kom Ann-Sofie (vikarie) som en räddare i nöden! :)

Lika i morgon med, Vickis är ledig och Kajsa är sjuk så Ann-Sofie kunde ändra sina planer och komma och jobba! Annars hade de inte fungerat om Anna och jag skulle ha varit ensam. För jag tror att Anna öppnar så både jag och Anna slutar tidigt, då hade de blivit utan personal på Fjärilen. De går ju inte.

Som sagt så är jag helt slut!

Inga kommentarer: