Kategorier

söndag 7 februari 2010

Min helg

Fredag: Slutade jag tidigt redan 12:30, men jag hade sååå tråkigt ett tag xD
Sen så umgicks jag en stund med min syster, hon klippte mitt hår och jag färgade hennes hår. Resten av kvällen spenderade jag framför tv:n med en god grogg och lite godis:)

Lördag: Åkte jag till Valbo med min mor, hittade en t-shirt, ljus och nytt påslakan sett:) Har för mkt påslakan men jag kunde inte motstå! :P
Sen släppte mamma av mig hos Carlsson. Stannade där och kollade på Melodifestivalen, blev besviken så otroligt kassa bidrag. Men de fanns 1 ballad som jag tyckte om!

Söndag: Gör ingenting har rastat hunden, ska väll städa lite senare.. men justnu har jag ingen lust. Iof har dagen nyss börjat.. men men.. får se vad jag hittar på!
Kollar på Brad Paisley t-shirtar! VILL HA!!

Inga kommentarer: