Kategorier

torsdag 24 december 2009

Julafton!

Idag har jag varit hemma med familjen haft mysigt:)
Blev jätte nöjd med mina julklappar för jag fick de jag önskade mig:D
Fick en Epilator, rosa öron snäckor, rosa mp3 spelare, dvd filmen Flickan som lekte med elden.. m.m
Senare på kvällen kom Pontus och var med när vi delade ut dom sista klapparna även han fick en, stackarn vart helt chockad.. de förstår jag de skulle jag oxå blivit.

I morgon blir de förfest hos mig, Helen kommer över:D ska bli så jävla roligt!
Sen blir de utgång och Carlsson möter upp oss på krogen! :)

God jul allihopa!

De blir roligare att skriva om någon kommenterar lite då och då!

Pernilla ta inte åt dig:) Du är den enda som kommenterar!

3 kommentarer:

Emma sa...

Låter riktigt härligt alltså!
<3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3

Malin sa...

Så jävla najs när man får det man vill ha! :)

Anonym sa...

Hihihih, jag är ett komentar monster ;D hbahahah D löve yö!! pyzzar