Kategorier

söndag 27 december 2009

Året 2009

Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut? - Japp:)
Höll du några nyårslöften? - Jag minns inte om jag hade några löften xD
Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år? - Japp
Dog någon som stod dig nära? - Nej som tur är!
Vilka länder besökte du? - Åland:P haha
Är det något du saknar 2009 som du vill ha 2010? - Kärlek
Vilket datum från år 2009 kommer du alltid att minnas? - Inte vad jag kan komma på!
Vad var din största framgång 2009? - Utveckling på mitt jobb
Största misstaget? - När jag blev osams med Emelie :(
Har du varit sjuk eller skadat dej? - Ingenting farlingt
Bästa köpet? - Min tv
Vad spenderade du mest pengar på? - Bandy<3
Gjorde nånting dej riktigt glad? - Att jag fick förlängt fram till mars 2010!
Vilka sånger kommer påminna dej om 2009? - Drängarna - Jag är en idiot
Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år? - Gladare
Vad önska du att du gjorde mer? - Kämpat
Vad önskar du att du gjort mindre? - Brytt mig mera om mina vänner
Hur tillbringade du julen? - Med familjen
Blev du kär i år? - Nej de tror jag inte..
Hur många one night stands? - Secret
Favoritprogram på tv? - Criminal Minds och Navy CIS
Hatar du någon nu som du inte hatade i början av året? - Nja de tror jag inte
Bästa boken du läste i år? - Svår fråga
Största musikaliska upptäckten? - Melissa Horn
Något du önskade dig och fick? - Kan inte riktigt komma på någonting
Något du önskade dig och inte fick? - Oja! Men vad är hemligt!
Årets bästa film? - Många bra!
Vad gjorde du på din födelsedag 2009? - Firade med familjen
Finns det någonting som skulle gjort ditt år bättre? - Ja de finns de!
Hur skulle du beskriva din stil år 2009? - Mys stilen
Vad fick dej att må bra? - Bandy, hunden, vänner och en till
Vilken kändis var du mest sugen på? - Brad Paisley
De bästa nya människorna du träffade? - Pernilla och Wiicky<333>

1 kommentar:

Anonym sa...

I love you <3