Kategorier

torsdag 23 april 2009

Snart helg

Snart är de helg, ska bli skönt och vila upp sig.. de har varit i fruktansvärt tuff vecka.
De som vet förstår vad jag menar och har accepterat att jag legat lågt och inte velat prata om de direkt.

Jag måste tacka Emelie för att du alltid finns där för mig! Vad skulle jag göra utan en vän som du, är den bästa vännen som finns och jag är så glad att jag har äran att få vara din vän<3

Snart blir de resa, ska bli så skönt och komma bort! Känner att jag verkligen behöver de..
Ska träffa Pernilla och Wiicky ska bli så roligt att träffa Brudarna<3

5 kommentarer:

Emma sa...

Hade för mig att du var länkad redan men... Nu är du i alla fall <3
Hoppas du mår bra =)
Har du frågor så är det bara att slå en pling :) <3

Emelie sa...

jag finns alltid för din vännen min.!!! ALLTID!!!

Anonym sa...

alla behöver vara ensamma ibland, och du vet att jag accepterar det. Men du får inte isolera dig för mycket bara. Utan acceptera att du har det här nu, och lev som du brukar ändå. Kommer bli så otroligt kul att träffa dig tjejen. Det roligaste jag har att se fram emot just nu. ! <3 Älskar dig din dumma lilla porrhöna, du är världens bästa tjej <3

Malin sa...

Emelie är wonderful <3

Wiicky sa...

Wiie :) Ska bli jätte kul att du lyckades komma hit med ^^