Kategorier

lördag 11 april 2009

påsken..

Glad påsk allihopa!

Hade roligt med Carlsson:) Tog 23 bussen hem, då hade vi fortfarande besök så jag umgicks med dom en stund innan de traskade hem..

Nu sitter jag och döper Pernillas dikter, hon skriver så otroligt fantastiskt jävla underbara dikter.
Vissa dikter jag har läst hugger de i hjärtat, för jag känner igen mig!!

En av få som har riktig skriv talang. har läst många dikter men få skriver som min prinsessa Pernilla<33

Besök hennes blogg vettja

1 kommentar:

Anonym sa...

nä men guuud, vad rörd jag blir. blev alldeles tårögd. du är den f.örsta som ger mig dessa kommentarer ska du veta. betyder massor för mig gumman. Du ska bli den första till att läsa dem alla. och den dagen jag ska göra en bok av dem, ska du få dem gratis,
Jag älsar dig Angelica, du är en av de finate människor som jag mött. Dagen jag då får se ditt vackra leende IRL kommer vara en av de bästa dagarna i mitt liv. hoppas verkligen att det är snart
! glöm aldri borty att du är både vackeerr och unik precis som du är, minns att bdet finns bara en abv dig, ingen kan bara som du. gör det bästa med det du har. Älskar dig min lilla porruinge!! du är verkligen en sann bvän z<3