Kategorier

onsdag 2 november 2011

sussa kudde!

Dags att sussa kudde, inte blev de nå sovmorgon heller i morgon! *suck*
klockan ringer 06:45 :(
kl 08:00 ska jag vara på CVL och ha möte med min lärare eftersom jag så duktigt missade informationen idag på eftermiddagen! buhuuu!!

08:30 Nationella prov i engelska! KUL!!! NOT!!!

Kommer gå åt skogen!! Jag suger i engelska!
Hörförståelsen kommer gå åt fanders! Jag är urusel på den delen!

jaja! Men de är ingenting som kommer påverka betygen, han ska se hur mkt vi kan!
De enda positiva jag kan se i de hela!

Håll tummarna nu gått folk!!

1 kommentar:

Percy sa...

Det fixar ju du :) du får tänka som att du lyssnar på musik. då förstår du ju texterna genom att lyssna. tänk samma på hörförståelsen. Gör ditt bästa, det kommer räcka! håller tummarna.