Kategorier

tisdag 19 juli 2011

snabb visit!

Bor hos Carlsson några dagar så de blir ingen internet, hon jobbar idag.. har lååååång dag så jag åkte hem och duschade, äta lunch å sen ska jag till maxi och handla innan hon slutar.
Var uppe sen kvart över 6 idag.. såg en kanin genom fönstret när jag kollade ut. Så 06:30 i morse jagade vi 2 kaniner.. *suck* Efter de kunde jag inte somna om. Kollade på Disney film sen, blev Skönheten och Odjuret <3 Älskar Disney!!!!!
Fick tråkigt när filmen var slut, för de var inge bra på tv. Så när jag gick till min cykel så hade kaninen smitit IGEN!! Så jag gick dit och ringde på och berättade som de var, hon var så otroligt tacksam! Så jag fick hjälp att fånga kaninen åt dom! Så nu är jag ny duschad och lyssnar på Brad Paisley<3

Nej nu orkar jag inte skriva mera..

Bajj bajj

Längtar till 24 augusti! <3

Inga kommentarer: