Kategorier

måndag 27 juni 2011

8 årskalas!

Hade jätte trevligt idag i Hofors, tydligen så är de min tremänning som fyllde 8 år:)
De dyker upp nya släktingar hela tiden, de är alltid lika roligt:D
Var så roligt att få träffa Evas barn igen, men jag kan fortfarande inte komma på vad dom är till mig! Jag hörde mig för och dom pratade om kusin barn.. men mitt minne är knas så de är inte säkert. Så jag ska ha de osagt!

Men en rättning.. jag tror inte att Eva är mammas kusin! De kan väll inte stämma? De måste väll vara moster? Mormors syster, visst är de mammas moster? så då lär Evas barn vara mammas kusiner?
Men vad är dom till mig? hm! jajaja..

Men vi var där från 15:00 och åkte hem vid 23:45 eller nått.. så de var riktigt kul! Hade riktigt trevligt sen när de flesta hade åkt hem.. när de bara var evas barn kvar och Evas ena barn barn.. riktigt mysigt :)

Nej nu ska ja sussa snart!

Natti natti!

Inga kommentarer: