Kategorier

fredag 15 april 2011

Glad nyhet!!

Tänkte inte avslöja de en.. först tänkte jag skriva om vad jag gjort idag!
Har varit på arbetsförmedlingen i Gävle, de var sommarjobbs chansen tror jag de heter.. var där å kollade vad de fanns för jobb att erbjuda! Var väll inget speciellt mer en att vi blev sugen på att dra till Australien och jobba 6 månader.. Men de blir inte justnu:P
Sen intog vi stan och jag shoppade lite!
Hittade b.la 1 bar vita korta leggins, skit snyggt linne som Wiicky älskar! Du vet döskallen som du letade efter på en huvtröja på Carlings i Sthlm?! Sen köpte jag oxå ett par pyjamas byxor med kossor på:D Love it! Men pyjamas tröjan var slut i min storlek :'( *snyfftar*
Men jag ger inte upp! Ska ha pyjamas tröjan!!

När vi var på en Hobby affär på Söder så ringde slipps nisse (som jag kallar honom) från kommunen och berättade att nu är de klart!! PRAKTIK START TISDAGEN DEN 26 APRIL!!!!!
Är sååååååååå jävla glad men jävligt nervös:S Ska få jobba med Karin :D Jobbade med henne på Solgården, så glad att hon vill jobba med mig igen! Ska vara i hennes 1:a på Västanbyns skolan! :)
De blir att gå upp med tuppen, lär gå upp tidigt om jag ska hinna cykla dit tills jag börjar kl 8:S Tar väll iaf minst 20min att cykla dit! hoppas jag kan få skjuts dit första morgonen! Vet inte alls mina tider! Men de gör nog Karin och jag upp när jag börjar! Hoppas på någon tidig dag iaf! hihi!!

3 kommentarer:

Wiicky sa...

Döskalle huvtröja som jag letade efter? Vet bara att det var en t-shirt med döskalle som jag letade efter och den har jag nu ;) Den med en blomrosett på ;)

Wiicky sa...

Vad roligt, Grattis :)

Anonym sa...

åh vad roligt! Glad för din skull! grattis!