Kategorier

onsdag 20 januari 2010

Onsdag

Idag har så gick vi med 18 barn ner till Göranson och åkte skridskor och sen när vi gick tillbaka så gick vi med 20 barn. Inte lätt att gå med 20 trötta barn och alla ville åka i vagnarna:) Men dom var så duktiga dom "stora" barnen fick gå medans de yngre fick åka vagn!
Efter lunchen satte vi på Ice Age 3 så de fick vila, de var några som slummrade till så söta!

Ikväll ska jag se Handboll på tv igen, Sverige möter Tyskland!

Ser fram emot fredagen den 29/1, då ska jag förfesta hos Anna och sen åker vi till Gävle för jag har lovat henne att gå med henne på John Lindberg. Jag tror vi kommer ha riktigt roligt.
Vi pratade om de när vi gick ner till arenan och hon sa att jag kunde få låna en rockabilly klänning om jag vill:) Får se om den passar:P


Dagens låt: Lotta Engberg - Hatten av för Farmor

Inga kommentarer: