Kategorier

lördag 7 november 2009

Fest

Ikväll har jag varit på jobbet, en kollega har fyllt 40 år.
Men en ganska stor miss i komunikationen så jag och Eva B var på plats redan 18:25, de var inte en kotte där:P Jag har varken nyckel eller paserkort, och Eva den smarten hon hade glömt båda delarna hemma. Så vi gick runt och väntade, som tur var kom Monika och Eva 18:45.
Dom hade kort så vi gick in och satte oss i P-rummet och dom började dricka öl:P
Jag ringde pappa så han kom förbi med några cider, jag trodde ingen skulle dricka så jag hade packat med Vanilj Cola till maten:P
Typ kvart över 7 kom det ett gäng och födelsedagsbarnet anlände i ett tåg.

Shit vad roligt vi hade, dom drack och senare på kvällen hade födelsedagsbarnet tagit över och var DJ och bytte låtar på sterion och dansade glatt.

Jag hade sån tur så jag fick åka med Annika hem:) Kom hem strax efter 23:30.

Inga kommentarer: